cbiofi

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
دانلود پاورپوینت تدریس_نشانه_ج

دانلود پاورپوینت تدریسنشانهج. دانلود پاورپوینت تدریسنشانهج فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 18 دانلود پاورپوینت تدریسنشانهج ادامه و دانلود

فایل پاورپوینت درس نهم استان چهارمحال بختیاری

فایل پاورپوینت درس نهم استان چهارمحال بختیاری .. دانلود پاورپوینت درس نهم استان چهارمحال بختیاری فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 14 با آب شدن برف کوه های استان چهار محال شغل بیشتر مردم روستا های استان چهار محال بختیاری کشاورزی ، باغ داری ودامداری یعنی نگه داری گاو وگوسفند است . بختیاری رودهای زاینده رود وکارون پر آب می شوند .

وکتور قلب

وکتور قلب وکتور قلب

دانلود پاورپوینت تدریس_نشانه_ث

دانلود پاورپوینت تدریسنشانهث. دانلود پاورپوینت تدریسنشانهث فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 14 دانلود پاورپوینت تدریسنشانهث

فایل پاورپوینت درس نهم هدیه های آسمان پایۀ پنجم دبستان

فایل پاورپوینت درس نهم هدیه های آسمان پایۀ پنجم دبستان .. دانلود پاورپوینت درس نهم هدیه های آسمان پایۀ پنجم دبستان فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 21 یک جهان جشن باز آن روز زیبا از راه رسیده است سلام و دیده بوسی و تبریک و هدیه و شادی؛ زمزمه ی ذکر زیبای«یا امیرالمؤمنین»؛ دیدار با سادات و سلام و صلوات ! پیر و جوان و کوچک و بزرگ، همه شادمان هستند . همه، دست در دست هم تلاش می کنند تا یاد آن روز بزرگ را زنده نگه دارند . چه جشن باصفایی ! آسمان سراپا غرق نور است و زمین سراسر غرق سرور ! هر سال این جشن برپا می شود .

نقد نمایشنامه Angels Fall by Lanford Wilson

نقد نمایشنامه Angels Fall by Lanford Wilson نوع فایل : pdf زبان : انگلیسی تعداد صفحات:22

فایل پاورپوینت درس ششم هدیه های آسمان پایۀ پنجم دبستان

فایل پاورپوینت درس ششم هدیه های آسمان پایۀ پنجم دبستان .. دانلود پاورپوینت درس ششم هدیه های آسمان پایۀ پنجم دبستان فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 12 مال مردم ماجرای اوّل ملیکا تا نگاهش به روان نویس قرمز افتاد، چشم هایش برق زد . - چه جالب! عجب خوش شانسم ! فوری خم شد؛ آن را برداشت و هیجان زده به دوستش گفت : امروز صبح تصمیم داشتم از مغازه خودکار قرمز بخرم، امّا یادم رفت؛ در عوض یک روان نویس قرمز پیدا کردم ! چه روان نویس قشنگی ! هدی گفت: امّا این که مال تو نیست ! زود برو این را داخل جعبه ی اشیای پیدا شده بگذار تا به دست صاحبش برسد .

فایل پاورپوینت درس دهم استان بوشهر

فایل پاورپوینت درس دهم استان بوشهر .. دانلود پاورپوینت درس دهم استان بوشهر فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 25 مردم استان بوشهر علاوه بر ماهیگیری به مشاغل کشاورزی ،دامداری و ساختن کشتی نیز مشغول هستند . استان بوشهر بندرهای زیادی دارد که مهمترین بندرهای آن بندر بوشهر وبندر گناوه است .

دانلود پاورپوینت تدریس_نشانه_اِ_ـ_ِ_ـه_ه

دانلود پاورپوینت تدریسنشانهاِـِـهه. دانلود پاورپوینت تدریسنشانهاِـِـهه فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 24 تکرار وتمرین در گفتن وشنیدن نشانه جدید نشانه جدید را در کلمات هم پایان به دانش آموز آموزش دهید ( یادگیری نشانه جدید در پایان کلمات راحت تر است مگر در بعضی نشانه ها که در کلمات هم آغاز یادگیری برای شاگردان راحت تر انجام می شود ،مثل نشانه آ که در کلمات هم آغاز یادگیری آسان تر است .) آموزش صدای کلمات را در ابتدای سال تحصیلی فقط برای کلماتی که صدای کمتری دارند به کار ببرید .سپس کلمات دارای هجا وصدای بیشتر را اموزش دهید،دانش آموزان برای صداهای کلمات به طور منظم با چوبک یا انگشت بر روی میز ضربه بزنند . دقت دیداری وادراک دیداری شاگردان را با توجه زیاد به تصاویر ونشانه جدید تقویت کنید مطابقت تصویر وبیان شفاهی آن در یادگیری کلمات ونشانه ها بسیار موثر است ، لذا این آموزش را به صورت مستمر پیگیر باشید . کلمات هر نشانه را چندین بار برای شاگردان نشان دهید واز آنان بخواهید تا در حد توان خود در هر درس تصاویری برای نشانه جدید به حافظه بسپارند وآنان را در این ا

وکتور پروانه

وکتور پروانه وکتور پروانه

فایل پاورپوینت درس چهارم هدیه های آسمان پایۀ پنجم دبستان

فایل پاورپوینت درس چهارم هدیه های آسمان پایۀ پنجم دبستان .. دانلود پاورپوینت درس چهارم هدیه های آسمان پایۀ پنجم دبستان فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 17 از نوزاد پرسید ! ناباورانه دور گهواره ی نوزاد حلقه زده بودند و با تعجّب و خشم به یکدیگر نگاه می کردند. هم همه ای میان جمعیت بلند شده بود : - می گوید از نوزاد بپرسید ! - با نوزاد چندروزه چگونه حرف بزنیم؟ - چه حرف بی معنایی ! نوزاد نازنین، چشم های زیبایش را چرخاند و ناگهان لب های کوچکش را باز کرد : « من بنده ی خدا هستم ! » همین که اوّلین جمله را از زبان نوزاد شنیدند، سکوت سنگینی بر جمعیت حاکم شد. نفس در سینه ها حبس شده بود ! - خیلی عجیب است! خودش حرف زد! چطور ممکن است؟ نوزاد با کمال آرامش به حرف هایش ادامه داد : « خدای بزرگ به من کتاب آسمانی عطا میکند . او مرا برای پیامبری برگزیده، و مرا مایه ی خیر و برکت قرار داده است. من هرجا باشم، سودمند خواهم بود .» هم همه ها میان جمعیت بیشتر شد .

دانلود پاورپوینت تدریس_م

دانلود پاورپوینت تدریسم. دانلود پاورپوینت تدریسم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 9 دانلود پاورپوینت تدریسم

فایل پاورپوینت درس پنجم هدیه های آسمان پایۀ پنجم دبستان گل صدبرگ

فایل پاورپوینت درس پنجم هدیه های آسمان پایۀ پنجم دبستان گل صدبرگ .. دانلود پاورپوینت درس پنجم هدیه های آسمان پایۀ پنجم دبستان گل صدبرگ فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 20 گل صدبرگ خدای مهربان بر او سلام می فرستد. فرشتگان آسمان بر او سلام میفرستند. مسلمانان در سراسر زمین بر او سلام میفرستند. او دوست داشتنی ترین دوست خدا و بهترین بنده ی اوست. نام زیبایش، مشهورترین نام عالم است؛ محمّد درتمام نمازهایمان نام او را می بریم . هرگاه نامش را میشنویم، قلبمان شاد می شود و بر او و خانواده ی پاکش درود میفرستیم. تک تک گفتارهایش شنیدنی، یک یک رفتارهایش دیدنی و لحظه لحظه ی زندگی اش لبریز از زیبایی است. گوشه هایی از زندگی زیبایش را به تماشا می نشینیم : خدا رابسیار دوست داشت تمام کارهایش را با نام خدا آغاز میکرد؛ وقتی کارش را به پایان میرساند، خدا را شکر میکرد؛ در برابر دستور خداوند همیشه تسلیم بود و میفرمود: «همیشه و همه جا فرمان خدا بر هر چیزی مقدّم است ؛» با اشتیاق تمام، چشم انتظار رسیدن وقت نماز بود و می فرمود: «نماز، نور چشم من است ؛» هرگاه وقت نماز میرسید، به بِلال میگفت: «ای بلال اذان بگو و ما

علل مفاسد اجتماعی

علل مفاسد اجتماعی علل مفاسد اجتماعی پیشگفتار از زمانی که غرب در رویارویی با انقلاب اسلامی با شکست رو به رو شد و سنگرها و مواضع محکم و کهنسال استعمار و استثمار پس از خیزش با صلابت امّت مسلمان ایران فروریخت تهاجمات پنهان و آشکار دشمنان اسلام و ایران به صورت مختلف در ابعاد گوناگون نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی برای جلوگیری از تحقق آرمانهای والای نظام اسلامی در سراسر جهان آغاز شد . دشمن مکّار تمامی نیروها و امکانات پیشرفته ی خود را هم اکنون در جبهه های سیاسی اقتصادی و به ویژه اجتماعی متمرکز کرده است . امروزه اندیشه و روان مردم این سرزمین مقدّس اسلامی با نوارها، عکس ها، فیلمها، کتاب ها، مجلّه های مبتذل به نشانه گرفته شده است . گفتن این مطالب دلیل بر این نیست که ملّت مسلمان ایران مواضع دفاعی استوار و محکم خود را فروریخته دانسته و به اعمال و اقدامات انفعالی دست بیازد، بلکه ایجاب می نماید که با وحدت، همدلی و سخت کوشی مقابله ای همه جانبه و جدّی، سریع و فراگیر صورت گیرد تا قبل از سست شدن باورها، اعتقادات و اندیشه های متعالی دینی مردم جلوی نفوذ فرهنگ بیگانه سد گردد .

دانلود پاورپوینت تدریس_ش

دانلود پاورپوینت تدریسش. دانلود پاورپوینت تدریسش فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:34 دانلود پاورپوینت تدریسش

فایل پاورپوینت درس پژوهی و راههای توسعه آن

فایل پاورپوینت درس پژوهی و راههای توسعه آن .. دانلود پاورپوینت درس پژوهی و راههای توسعه آن فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 67 طرح مساله چرا برخی نظامهای آموزشی در آموزش و یادگیری دانش آموزان پیشرو هستند ؟ چگونه است که دانش آموزان برخی کشورها در مطالعات جهانی رتبه های بالایی را کسب نموده اند ؟ چرا پیوند پژوهش آموزشی با مدرسه اینقدرسست است ؟ چرا باید تلاش در جهت رفع این مشکل ماموریت و تکلیف همه ما باشد ؟ و سرانجام چگونه می توان این پیوند را استحکام بخشید ؟ برخی دلایل برای عزم به بردن پژوهش در سطح مدرسه اینکه اتلاف آموزشی در آموزش و پرورش آسیبهای فراونی را بر دانش آموزان تحمیل می کند و بنابراین باید بطور جدی مهار شود .) در همه ابعاد خود ) اینکه دانش آموزان ما مهارتهای اساسی را در جریان آموزش کسب نمی کنند . اینکه دانش آموزان ایرانی در مطالعات جهانی ریاضیات و علوم و همچنین سواد خواندن رتبه های مناسبی را کسب نکرده اند . و .

وکتور پروانه

وکتور پروانه وکتور پروانه

دانلود پاورپوینت تدریس_س

دانلود پاورپوینت تدریسس. دانلود پاورپوینت تدریسس فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 16 دانلود پاورپوینت تدریسس

فایل پاورپوینت درس پژوهی رعیت

فایل پاورپوینت درس پژوهی رعیت .. دانلود پاورپوینت درس پژوهی رعیت فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 74 فرهنگ آموزش v در کتاب شکاف آموزشی استیگلر و هیبرت استدلال می کنند ، علت اینکه تدریس تا این اندازه باثبات است و بنابراین بسیار سخت تغییر می کند این است که تدریس یک فعالیت فرهنگی است . به عبارت دیگر ، انبوهی از باورها در باره معنی تدریس و معلمی ، از زمانی که به عنوان دانش آموز وارد مدرسه شده ایم و یا حتی قبل از آن ما را در خود غوطه ور کرده است . در نتیجه معلمان تمایل دارند در کار تدریس سناریوهای فرهنگی از پیش آموخته شده ای را دنبال کنند که خود به عنوان یک دانش آموز تجربه کرده اند . سناریوهایی که در یک بستر فرهنگی ، به مرور زمان و ناخودآگاه آموخته شده اند و اکنون پشتوانه تعاریفی هستند که یک معلم از کار تدریس دارد . به عبارت ساده تر ، افراد آنگونه معلمی می کنند که از معلمانشان آموخته اند . رشد حرفه ای معلمان v معلمی از جمله مشاغلی است که با مولفه های گوناگون و در حال تغییر مواجه است ( مولفه هایی مثل کتاب درسی ، فضای آموزشی، تکنولوژی آموزشی ، راهبردهای آموزشی

دانلود پاورپوینت تدریس_پ

دانلود پاورپوینت تدریسپ. دانلود پاورپوینت تدریسپ فرمت فابل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 17 دانلود پاورپوینت تدریسپ

فایل پاورپوینت در مورد درس پژوهی

فایل پاورپوینت در مورد درس پژوهی .. دانلود پاورپوینت در مورد درس پژوهی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 31 درس پژوهی چیست؟ تدریس پژوهی یا درس پژوهى الگویى براى بهسازى توانایى حرفه اى معلمان و روشى براى تولیددانش حرفه اى در مدرسه است . به معلمان فرصت می دهد روابط خود را با یکدیگر و با دانش آموزان بهبود بخشند و به همکارى با همتایان (همکاران) و پژوهشگران آموزشى براى حمایت نظا م مند (سیستماتیک) از تفکر انتقادى، بازبینى و بازاندیشى در اندیشه و عمل آموزشى تشویق شوند . درس پژوهى بیش از نگاه سنتى به ارزیابى عملکرد معلمان، بر فرایندآموزش و یادگیرى، و طراحى و سازما ندهى گفتمان اثربخش درکلاس درس براى بهسازى آموزش متمرکز است . در این فرایند بیشتر توجه و علاقه به نیاز و عملکرد دانش آموزان در کلاس درس معطوف می شود . معلمان هم پژوهشگر هم کارگزار آموزشی هستند و خود را به منزلة یادگیرندة مداوم، پژوهشگر وتصمیم گیر باور دارند (بختیاری و مصدقی نیک ، 1393 )

دانلود پاورپوینت تدریس_اُ

دانلود پاورپوینت تدریساُ. دانلود پاورپوینت تدریساُ فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 8 دانلود پاورپوینت تدریساُ

فایل پاورپوینت پایۀ پنجم دبستان درس دهم هدیه های آسمان

فایل پاورپوینت پایۀ پنجم دبستان درس دهم هدیه های آسمان .. دانلود پاورپوینت پایۀ پنجم دبستان درس دهم هدیه های آسمان فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 22 « در ساحل دجله » دو روز است که به سامرا آمده ایم؛ در این دو روز، چند نوبت مرقد شریف امام هادی و امام حسن عسکری علیهما السّلام را زیارت کرده، و در صحن با صفایشان نماز خوانده ایم و حالا کنار رود پر خروش دجله آمده ایم تا در ساحلش قدم بزنیم . پدرم با دقّت به دو طرف دجله نگاه میکند و به افقهای دور چشم می دوزد و بعد سرش را تکان می دهد :

وکتور پروانه

وکتور پروانه وکتور پروانه

فایل پاورپوینت در مورد منابع آب ایران

فایل پاورپوینت در مورد منابع آب ایران .. دانلود پاورپوینت در مورد منابع آب ایران فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 11 از منابع آب محافظت کنیم بچه ها ! آب مایع حیات است و کمبود آن خطربزرگی است . بیایید قدرنعمت آب سالم را بدانیم .

دانلود پاورپوینت تدریس نشانه ط

دانلود پاورپوینت تدریس نشانه ط. دانلود پاورپوینت تدریس نشانه ط فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 15 دانلود پاورپوینت تدریس نشانه ط

فایل پاورپوینت درس سوم علوم تجربی پایه پنجم دبستان رنگین کمان

فایل پاورپوینت درس سوم علوم تجربی پایه پنجم دبستان رنگین کمان .. دانلود پاورپوینت درس سوم علوم تجربی پایه پنجم دبستان رنگین کمان فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 17 در یک روز بارانی بعد از نمایان شدن خورشید، رنگین کمان زیبایی در آسمان تشکیل شد. دانش آموزان که از دیدن رنگین کمان خوشحال شده بودند، آن را به یکدیگر نشان می دادند و درباره ی آن صحبت می کردند . بعضی از آن ها می گفتند، نورهای رنگی مانند رنگین کمان را در اطراف فوّاره ی آب در بوستان دیده اند. بعضی از آن ها هم درباره ی رنگین کمان پرسش های زیر را مطرح کردند : رنگین کمان چگونه تشکیل می شود؟ چرا رنگین کمان همیشه در آسمان نیست؟ چگونه می توان رنگین کمان درست کرد؟ برای پی بردن به پاسخ این پرسش ها فعّالیت زیر را انجام دهید .

دانلود پاورپوینت در مورد تدریس نشانه ضـ ض

دانلود پاورپوینت در مورد تدریس نشانه ضـ ض. دانلود پاورپوینت در مورد تدریس نشانه ضـ ض فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 16

فایل پاورپوینت در مورد دانه و گیاهان

فایل پاورپوینت در مورد دانه و گیاهان .. دانلود پاورپوینت در مورد دانه و گیاهان فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 8 درخت پسته : * روش های مختلف کاشت پسته شامل : کاشت درزمین اصلی وکاشت در روش های مختلف کاشت نهال پسته شامل کاشت در زمین اصلی . کاشت در خزانه . کاشت در کیسه های پلاستیکی و به طور کامل توضیح داده شده است ذرت گیاه تک لپه ای ساقه بلندی است. برگهای آن بطور متناوب و به صورت افتاده در دو طرف ساقه قرار گرفته اند. زاویه بین برگ و ساقه ، 90 درجه می باشد. در اوایل رشد گیاه ، بعضی از یاخته های موجود در بخش بالایی ساقه اصلی ذرت از شاخه های فرعی متمایز می شود. در انتهای این شاخه ها ، عضوی به نام بلال بوجود می آید که در واقع ، گل ماده گیاه ذرت است . این شاخه ها ، میان گره های بسیار کوتاهی دارند که از این گره ها ، برگهای تغییر شکل یافته ای بوجود می آید که هم دیگر و بلال را می پوشانند . بیرونی ترین این برگها ، برگی است کامل که غلاف ، زبانک ،

دانلود پاورپوینت در مورد تدریس رویدادی

دانلود پاورپوینت در مورد تدریس رویدادی. دانلود پاورپوینت در مورد تدریس رویدادی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 9 - گانیه بنیان گذار اصلی این روش (بریگز و ویگر ادامه دهنده وقوت بخش به این روش ) - بریگز و ویگر : آموزش عبارت است از یک مجموعه رویداد . - هدف آموزش : پدیدآوری زمینه مناسب یادگیری و کمک به فراگیر در روند آموزش

وکتور برگ

وکتور برگ وکتور برگ

فایل پاورپوینت درس اول : دانه ای که نمی خواست بروید

فایل پاورپوینت درس اول : دانه ای که نمی خواست بروید .. دانلود پاورپوینت درس اول : دانه ای که نمی خواست بروید فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 5

دانلود پاورپوینت در مورد نشانه تشدید

دانلود پاورپوینت در مورد نشانه تشدید. دانلود پاورپوینت در مورد نشانه تشدید فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 12

شرع و عوامل شادی آفرین

شرع و عوامل شادی آفرین شرع و عوامل شادی آفرین فصل اول شادی چیست؟ یکی از جنبه های هیجان شادی است که با واژه های چون سرور، نشاط، وجد ، سرخوشی ، مسرت، خوشی و خوشحالی هم معنا است.ازآن جا که بعد برجسته هیجان مربوط به روان انسان به دست دادن تعریف دقیق تر آن نیز درحوزه دانش روان شناسی چندان مورد توجه قرار نگرفته است چنان که هنری موری می گوید یکی از غریب ترین نشانه ها ی مشخص عصر ما که کم تر قابل تفسیر است غفلت روان شناسان از موضوع شادی است.یعنی همان حالت درونی که افلاطون و ارسطو و تقریبا تمامی متفکران بر جسته گذشته آن را بهترین متاعی دانسته اندکه ازراه فعالیت قابل حصول است با وجود این برخی تعریفهای پراکنده از این هیجان شده است مثلا گفته اند: شادی احساس مثبتی است که ازحس ارضاء و پیروزی بدست میاید . شادی عبارت است از مجموعه لذتها منهای درد ها . شادی ترکیبی ازعاطفه مثبت بالا و عاطفه منفی پایین است .به طور خلا صه میتوان گفت: هر انسانی مطابق جهان بینی و اندیشه های خود اگربه چ

فایل پاورپوینت در مورد خلاقیت

فایل پاورپوینت در مورد خلاقیت .. دانلود پاورپوینت در مورد خلاقیت فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 10 تعریف خلاقیت صاحب نظران تعریف های متعددی از خلاقیت و نوآوری ارائه داده اند . شاید به جرات بتوان گفت که جامع ترین تعریف خلاقیت توسط (( گیلفورد )) دانشمند آمریکایی عرضه شده است . او خلاقیت را با تفکر واگرا ( دست یافتن به رهیافت های جدید برای مسائل ) در مقابل تفکر همگرا ( دست یافتن به پاسخ ) مترادف دانسته است . افرادی که تفکر واگرا دارند در فکر و عمل خود با دیگران تفاوت دارند و از عرف و عادت دور می شده روش های خلاق و جدید را به کار می برند . برعکس کسانی که از این خصوصیت برخوردار نیستند تفکر همگرا دارند و در فکر و عمل خود از عرف و عادت پیروی می کنند . پس تفکر واگرا یعنی دور شدن از یک نقطه مشترک که همان رسم و سنت و عرف اجتماع است و تفکر همگرا یعنی نزدیک شدن به آن نقطه . رابرت اپسین می گوید : (( من پس از بیست سال تحقیق ، بررسی و مطالعه روی این مساله به این نتیجه رسیدم که همه انسان ها از قوه خلاقیت برخوردار هستند و استثنایی وجود ندارد .)) پس می توان م

دانلود پاورپوینت در مورد تحول بنیادین آموزش و پرورش

دانلود پاورپوینت در مورد تحول بنیادین آموزش و پرورش. دانلود پاورپوینت در مورد تحول بنیادین آموزش و پرورش فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 27 آیات الهام بخش تحول بنیادین یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اسْتَجِیبُواْ لِلّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاکُم لِمَا یُحْیِیکُمْ سوره انفال آیه 24 مَنْ عَمِلَ صالِحاً مِنْ ذَکَرٍ أَوْ أُنْثى‏ وَ هُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیاةً طَیِّبَةً وَ لَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ ما کانُوا یَعْمَلُونَ سوره نحل آیه97 ´ آموزش و پرورش کنونی کشور ما، ساخته و پرداخته فکرما و برنامه های ما و فلسفۀ ما نیست، بنای کار بر آن فلسفه ای نبود که ما امروز دنبال آن فلسفه هستیم . (1386/5/3 ) اصل اینکه نظام آموزش و پرورش ما احتیاج به یک تحول دارد را همه پذیرفته اند . این نظام قدیمی آموزش و پرورش در کشور اگر هیچ عیب دیگری هم نمی داشت ، همین که با گذشت زمان هیچ نوآوری در آن بوجود نیامده بود،کافی بود که انسان آن را رد کند و معت

فایل پاورپوینت ریاضی چهارم؛ خط موازی وعمودبرهم

فایل پاورپوینت ریاضی چهارم؛ خط موازی وعمودبرهم .. دانلود پاورپوینت ریاضی چهارم؛ خط موازی وعمودبرهم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 13

دانلود تحقیق بررسی اقتباس فیلم های سینمایی از ادبیات

دانلود تحقیق بررسی اقتباس فیلم های سینمایی از ادبیات این تحقیق ، با موضوع بررسی اقتباس فیلم های سینمایی از ادبیات بصورت Word انجام گرفته است.تحقیق برای رشته های زبان و ادبیات فارسی مناسب است و در 43برگه می باشد. شما می توانید این تحقیق را بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید. بلافاصله بعد از پرداخت و خرید ، لینک دانلود نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک فایل مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد. 1- مقدمه بدترین سوء تفاهم ها در زمینة زیباشناسی سینما، یا نقد و ارزیابی یک فیلم از آن جا ناشی میشود که برخی می پندارند که زبان مدونی برای هنر سینما در کار است که برپایة دستورات آن می توان میزان وفاداری یا کجروی یک فیلم را نسبت به این زبان بررسی کرد و در نتیجه به قوت و ضعف، یا ارزش و بی ارزشی آن پی برد. در این جور موارد، معمولاً شخص گوینده یا نویسنده خودش واضع چنین قوانینی است و اگر خیلی فروتن باشد، خویشتن را پیرو تئوری جا افتاده ای می نمایاند و به واسطة احکام آن تئوری درصدد توجیه برداشت ها و نظرات کاملاً شخصی خویش برمیآید. به راستی هر فیلم مهمی دریچه ای تازه به امکانات بیانی هنر سینما می گشاید.

دانلود پاورپوینت در مورد آشنایی با بورس اوراق بهادار درس: اصول حسابداری 1

دانلود پاورپوینت در مورد آشنایی با بورس اوراق بهادار درس: اصول حسابداری 1. آشنایی با بورس اوراق بهادار درس: اصول حسابداری 1 فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 20 فهرست o o تعریف بورس و اوراق بهادار o چگونگی بوجود آمدن بورس اوراق بهادار o سابقه بورس اوراق بهادار در جهان o تاریخچه ایجاد بورس اوراق بهادار در ایران o مزایا و معایب بورس از دیدگاه سرمایه گذاران o تالار بورس اوراق بهادار و انواع آن o نحوه ورود و فعالیت در بورس اوراق بهادار ایران o روش های انجام معامله در بورس ایران بورس : BOURSE در اصل کلمه ای فرانسوی می باشد که مانند بسیاری ازلغات فرانسوی وارد فرهنگ و ادب فارسی شده است . معنای لغوی آن در زبان فرانسوی « کیف پول » می باشد . اما این کلمه جادویی امروز مفهومی فراتر از کیف پول به خود گرفته است و یکی از معیارها و شاخص های اساسی اقتصاد کشورها به حساب می آید . واژه­ی بورس از نام خانوادگی شخصی بنام واندربورس اخذ شده که در اوایل قرن پانزدهم در شهر بروژ (Bruges) در بلژیک می زیسته و صرافان شهر در مقابل خانه او گرد می آمدند و به دادوستد کالا و پول و اوراق بهادار می &z

فایل پاورپوینت در مورد خانواده درمانی سیستمی میلان

فایل پاورپوینت در مورد خانواده درمانی سیستمی میلان .. دانلود پاورپوینت در مورد خانواده درمانی سیستمی میلان فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 24 در اثر کارهای بیتسون 1952 تا 1962 سه رویکرد اومد : 1- الگوی پیام رسانی/تعامل نگر 2- الگوی راهبردی جی هیلی 3- الگوی میلان در سال 1971 خانم ماراسلوینی – پالازولی همراه با آقایان بوسکولو ،سکچین و پراتا مرکز خانواده درمانی میلان را در پالوآلتو ایتالیا تشکیل دادند . سال 1980 گروه میلان از هم جدا شدند . پالازولی و پراتا از سال 1982 درگیر تحقیق در سیستم های خانواده،بخصوص افراد روان پریش گردیدند . بوسکولو و سکچین خود را همکاران میلان می دانستند.بیشتر به برگزاری کارگاه و آموزش روی آوردند . خصوصیات رویکرد گروه سیستمی میلان 1- مدل گروه میلان از پروژه تحقیقی بیتسون بوجود آمد.(معرفت شناسی چرخشی ) و بیشتر از همه به رویکرد بیتسون شبیه است . 2- جهت گیری میلان را سیستمی می نامند.به سیستم های چند نسلی توجه دارد . گروه میلان این اندیشه را مبنای کار خود قرار داد که خانواده،سیستمی خودگردان است و خودش

دانلود پاورپوینت در مورد تب و تشنج در کودکان

دانلود پاورپوینت در مورد تب و تشنج در کودکان. دانلود پاورپوینت در مورد تب و تشنج در کودکان فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 43 تب خود عاملی برای ایجاد تشنج است تشنج ناشی از تب، نوعی از تشنج است که با تب های بالاتراز 39 درجه سانتیگراد در ارتباط است . تب نیز به علت وجود یک کانون عفونی در بخشی بجز از مغز است . تشنج ناشی از تب اغلب در کودکان شش ماهه تا پنج ساله اتفاق می افتد و علیرغم وحشتناک بودن، اغلب اوقات چندان جدی و خطرناک نیست

فایل پاورپوینت در مورد حیوانات نام برده شده در قرآن

فایل پاورپوینت در مورد حیوانات نام برده شده در قرآن .. دانلود پاورپوینت در مورد حیوانات نام برده شده در قرآن فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 23 ¨ ¨ در قرآن کریم نام حدود 35 حیوان آمده است ¨ برخی از این نامها بدین قرار است

دانلود پاورپوینت در مورد تاریخچه ی زمین

دانلود پاورپوینت در مورد تاریخچه ی زمین. دانلود پاورپوینت در مورد تاریخچه ی زمین فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 9 سنگ های رسوبی سنگ های رسوبی به علت این که لایه لایه هستند و لایه های آن ها موازی هستند و لایه ها به ترتیب قدمت بر روی هم قرار می گیرند در موقع تشکیل می توانند اطلاعاتی مانند آب و هوا عمق آب و شوری و شیرینی آب، ساکن یا متلاطم بودن آب و . نشان دهند . به آثار و بقایای موجودات زنده که در بین برخی از مواد تشکیل دهنده ی پوسته ی زمین پیدا می شوند،فسیل می گویند بهترین مکان برای فسیل شدن دریاهای گرم و کم عمق است در میان موجودات زنده امکان فسیل شدن آن هایی که اعضای مانند استخوان دارند بیش تر بوده است

فایل پاورپوینت سوره مبارکه الفاتحه

فایل پاورپوینت سوره مبارکه الفاتحه .. دانلود پاورپوینت سوره مبارکه الفاتحه (حمد ) فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 9 دانلود پاورپوینت سوره مبارکه الفاتحه

دانلود پاورپوینت در مورد پیش نیاز های اولیه ی مهارت نوشتن

دانلود پاورپوینت در مورد پیش نیاز های اولیه ی مهارت نوشتن. دانلود پاورپوینت در مورد پیش نیاز های اولیه ی مهارت نوشتن فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:19 مواردی که برای آغاز نوشتن باید مورد بررسی قرار داد : 1- آگاهی از دست برتر کودک 2- رابطه ی حافظه ی دیداری و نوشتن 3- هماهنگی چشم و دست برای نوشتن 4- سمت شناسی و شناخت مفاهیم ساده 5- آمادگی بدن کودک برای نوشتن

زنان و خانواده

زنان و خانواده زنان و خانواده بسیاری از کشورها گرایش زنان به اشتغال و دسترسی آنان به سازمانهای آموزشی و فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی چهره جهان را تغییر داد . در کشور ما نیز برای دستیابی به دستاوردهای دنیای امروز دگرگونیهایی در گستره تحولات اجتماعی رخ نمود که بازتاب عمیق آن نقش برجسته حرکت زنان در دنیای اشتغال بود(استیگلتیز، 1382: 200) قطعاً این پدیده ، یعنی ورود زنان به بازار اشتغال و دستیابی آنان به منابع اقتصادی ناشی از کار درخارج از خانه و تسخیر فضاهای تازه اجتماعی توسط آنان از یک سو شکل سنتی خانواده را تغییر داد و از سوی دیگر در زندگی و نگرش خود زنان تحولی نو به وجود آورد فهرست مطالب مقدمه &

فایل پاورپوینت مهارت حل مسأله

فایل پاورپوینت مهارت حل مسأله .. دانلود پاورپوینت مهارت حل مسأله فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 17 l تعریف حل مسئله l عبارت است از فرایند شناختی-رفتاری که توسط خود فرد هدایت می شود و فرد سعی می کند با کمک آن راه حل های مؤثر یا سازگارانه ای برای مسایل زندگی روزمره خویش پیدا کند . l مسئله میتواند ناشی از یک مشکل بیرونی باشد و یا از درون فرد نشأت گرفته باشد(مثل اهداف،نیازها یا تعهدات شخصی )

فایل پاورپوینت درس ششم : حرمی با دو گنبد

فایل پاورپوینت درس ششم : حرمی با دو گنبد .. دانلود پاورپوینت درس ششم : حرمی با دو گنبد فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 5 دانلود پاورپوینت درس ششم : حرمی با دو گنبد

دانلود پاورپوینت در مورد نظریه شناختی ژان پیاژه

دانلود پاورپوینت در مورد نظریه شناختی ژان پیاژه. دانلود پاورپوینت در مورد نظریه شناختی ژان پیاژه فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 13 علاقه پیاژه به زیست شناسی باعث شد که او در 22 سالگی به کسب درجه ی دکتری نایل شود. تحقیقات اختصاصی پیاژه در زمینه ی هوش با کار در آزمایشگاه بینه در پاریس آغاز شد . پیاژه با توجه به پاسخ های کودکان به آزمون ها ، متوجه پاسخ های نادرست آن ها و نوعی نظم ویکنواختی در اشتباهات شد . ( کدیور ص 22 ) نکته ی جالب برای پیاژه این نبود که کودکان چه تعداد پاسخ درست می دهند بلکه برای او این مسئله برانگیزاننده بود که اشتباهات کودکان هم سن ، مشابه است . روشی که کودک دنیا را احساس و تفسیر می کند بسیار متفاوت از یک بزرگسال است .( بیابانگرد، نعمتی ص 14 ) پیازه می خواست منشأ و چگونگی تکامل دانش را در نزد نوع بشر مطالعه کند و بدین منظور رشد شناخت را در کودکان وسیله قرار داد( سیف ص69 )

  • محسن سقایی
  • ۰
  • ۰
طرح پرورشی اردک مادر با تمام جزئیات واخذ وام بانکی اورجینال

مناسب برای اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباریادامه و دانلود

راهنمای پذیرش وبورس تحصیلی ترکیه رشته های پزشکی دندانپزشکی دارو سازی وپیراپزشکی اورجینال

راهنمای جامع پذیرش تحصیلی وتحصیل در ترکیه

راهنمای تحصیل در ترکیه رشته های فنی ومهندسی واخذ پذیرش وبورس تحصیلی از دانشگاه های ترکیه اورجینال

راهنمای تحصیل در ترکیه رشته های فنی ومهندسی

راهنمای کامل بورس وخرید وفروش سهام در بورس شامل 1 دی وی دی اورجینال

راهنمای جامع و کامل بورس و خرید وفروش سهام در بورس

روش های کشف گزینه صحیح در کنکور اورجینال

استراتژی ها و تاکتیک های تست زنی با کمترین معلومات

کامل ترین مجموعه آموزش قبل حاملگی پس از حاملگی مراقبت نوزاد و کودک اورجینال

کامل ترین مجموعه آموزش قبل حاملگی- پس از حاملگی- مراقبت نوزاد و کودک

طرح توجیهی تولید کیف کفش و لباس شامل 200 صفحه فارسی اورجینال

طرح توجیهی تولید کیف کفش و لباس

طرح توجیهی تولید ینوبلوک شامل 54 صفحه فارسی اورجینال

طرح توجیهی تولید ینوبلوک شامل 54 صفحه فارسی

طرح توجیهی بسته بندی میوه و سبزیجات اورجینال

طرح توجیهی بسته بندی میوه و سبزیجات 48 صفحه به زبان فارسی

آموزش کامل گل آرایی وساخت دسته گل انگلیسی اورجینال

130 نمونه گل آرایی و ساخت دسته گل به صورت تصویری

بسته آموزش روش کسب در آمد در استان گلستان باروشهای CN اورجینال

حقوق حداقل در حدود 300 الی 500 هزار تومان در ماه

پکیج اخذ بورس تحصیلی از دانشگاه های انگلستان اورجینال

راهنمای اخذ بورس تحصیلی از دانشگاه های انگلستان دو سی دی – ورژن جدید

آموزش زبان انگلیسی در 210 جلسه اورجینال

پکیج حرفه ای آموزش زبان انگلیسی در 210 جلسه- اورجینال

آموزش تصویری پرورش گوسفند اورجینال

با استفاده از این بسته شما دیگر نیازی به داشتن تجربه قبلی برای پرورش ندارید

آموزش زبان ترکی استانبولی سه شیوه متفاوت اورجینال

توسط این نرم افزار زبان ترکی استانبولی را سریع, آسان و موثر فرا بگیرید

آموزش جامع زبان ایتالیایی اورجینال

مجموعه آموزشی بسیار مفید برای یادگیری پایه زبان ایتالیایی

آموزش 35 زبان زنده دنیا با متد پاسپورت اورجینال

هر زبانی را در دنیا که می خواهید به آسان ترین شکل ممکن فراگیرید !

کامل ترین مجموعه آموزش کامل فارسی تعمیر موبایل اورجینال

معادل ۷ سی دی و حاوی یک جزوه و هزاران نقشه داخلی انواع گوشی اصل

طرح توجیهی تولید نخ خیاطی و گلدوزی اورجینال

مناسب برای اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری

آموزش کامل خیاطی اورجینال

آموزش کامل خیاطی توسط استاد علیرضا قاسمی راوندی

طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه خیاطی اورجینال

قابل استفاده جهت در یافت وام از بنگاههای اقتصادی

آموزش کامل از مبتدی تا پیشرفته خیاطی استاد قاسمی راوندی و خانم فاطمه خدایاری اورجینال

حدود 30 ساعت آموزش تکنیکهای مختلف در خیاطی

آموزش آرایشگری شامل میکاپ گریم سایه های حرفه ای شینیون کوتاهی انواع بافت رنگ ومش اورجینال

توسط برجسته ترین اساتید و مدرسین حرفه ای ایران

سری جدید آموزش کامل بستن شال و روسری اورجینال

آموزش گام به گام هر طرح بطور کامل و بسیار جذاب وآموزنده

آموزش کامل وگام به گام آرایشگری مردانه اورجینال

کوتاهی مو مردانه به مدل های گوناگون با دوبله فارسی

آموزش کامل آرایشگری بانوان اورجینال

آموزشی جامع به همراه جدیدترین تکنیک های آرایشی و زیبائی

راهنمای دوران بارداری و نگهداری از کودک از بدو تولد و حتی حاملگی تا ۲ سالگی اورجینال

۳۰ فیلم آموزشی بارداری و نگهداری از نوزاد

آموزش کامل تصویری ساخت عروسک چینی اورجینال

ساخت انواع عروسک های چینی به صورت ویدئویی و با زبان فارسی

بسته آموزشی مجموعه آموزش کامل فارسی کادو آرایی اورجینال

مجموعه آموزش کادو آرایی دوبله 2 DVD

شمع تزئینی آموزش تصویری شمع سازی Training Candle اورجینال

آموزش به شیوه ای نوین برای اولین بار با بهترین اساتید

آموزش کامل تصویری فیزیک عمومی1 پیام نور اورجینال

دارای تاییدیه علمی از دانشگاه پیام نور استان اصفهان

آموزش تصویری ریاضی عمومی1 پیام نور اورجینال

دارای تاییدیه علمی از دانشگاه پیام نور استان اصفهان

آموزش کامل تصویری ریاضی عمومی چهارم دبیرستان رشته تجربی اورجینال

بر اساس آخرین تغییرات و استاندارهای آموزش و پرورش

آموزش کامل چرم دوزی با دست اورجینال

آموزش کامل چرم دوزی با دست - جدید و کامل

آموزش کامل زبان کودک Your baby can read اورجینال

جدیدترین شیوه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 5ماه به بالا

آشنایی با ساختار عملکرد و انواع ادوات facts و جبران سازهای فعال توان راکتیو اورجینال

دو پروژه پایانی و نود پروژه درسی یا مقاله تعداد کل صفحات: 1160

طرح توجیهی تولید انواع باطری پنل و سلول های خورشیدی اورجینال

مناسب برای اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری

مجموعه پروژه و مقالات فارسی با موضوع نیروگاه بادی و تجهیزات نیروگاه بادی اورجینال

فرمت: pdf یا doc به زبان فارسی تعداد کل صفحات: 900

نانو تکنولوژی کاربرد نانوتکنولوژی در صنایع نفت و گاز و مهندسی شیمی اورجینال

نانو تکنولوژی ( کاربرد نانوتکنولوژی در صنایع نفت و گاز )

کاتالیست های نسل جدید زیگلر – ناتا پروژه مهندسی شیمی اورجینال

پروژه کارشناسی مهندسی شیمی

  • محسن سقایی
  • ۰
  • ۰
تحقیق در مورد آبهای زیرزمینی 22ص

تحقیق در مورد آبهای زیرزمینی 22ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی :وورد نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه : 22 صفحه قسمتی از متن .doc : آلودگی آبهای زیر زمینی تقریباً ناشی از فعالیتهای انسان است. در مناطقی که تراکم جهت زیاد و انسان استفاده می کند از خشکی، آبهای زیر زمینی خیلی آسیب پذیرند. تقریباًهر عملی که موجب تغییرات...ادامه و دانلود

تحقیق درباره گزارش کارآموزی در شرکت هواپیمایی 60ص

تحقیق درباره گزارش کارآموزی در شرکت هواپیمایی 60ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 37 مقدمه مربوط به دوره کارورزی با گذشت حدود دو ماه در یک دوره تخصصی کامل در مهرآباد که مخصوص کارمندان شرکت هواپیمایی است توانستم مدرک مربوط به حمل بار مرحله مقدماتی را بگذرانم و طریقه زدن بارنامه را در این دوره آموزش دیدم و در حال حاضر حدود یک ماه مشغول به...

دانلود فایل پاورپوینت کارگاه آموزش روش های تدریس

دانلود فایل پاورپوینت کارگاه آموزش روش های تدریس. پاورپوینت کارگاه آموزش روش های تدریس فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 40 بخشی از متن روش جدل / مناظره در جدل یا مناظره ، سخنگوها دیدگاه های متعارضی را نسبت به یک موضوع را با اقامه دلایلی ارائه می دهند. این کار با دخالت یا وارد شدن کل گروه در بحث تداوم می یابد." جدل" سخنگو باید : شواهد...

پاورپوینت ویژگی های دوست خوب

پاورپوینت ویژگی های دوست خوب.. پاورپوینت ویژگی های دوست خوب فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 4 پاورپوینت ویژگی های دوست خوب ...

دانلود فایل پاورپوینت کاربرد هوش هیجانی در کنترل خشم

دانلود فایل پاورپوینت کاربرد هوش هیجانی در کنترل خشم. پاورپوینت کاربرد هوش هیجانی در کنترل خشم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 82 تعاریف مرتبط با خشم : خشم : حالات خصمانه که عمدتا با احساسات کینه توزانه مشخص می شوند ممکن است به شکل عصبانیت /نفرت/تحقیر/حسادت تظاهر کند . خصومت : احساس دشمنی یا عناد، این احساس پایدار...

پاورپوینت مدیریت دانش 29 اسلاید PPT

پاورپوینت مدیریت دانش 29 اسلاید.PPT دسته بندی :پاورپوینت نوع فایل:ppt pptx ( قابلیت ویرایش ) قسمتی از اسلاید پاورپوینت : تعداد اسلاید : 29 صفحه مدیریت دانش پروژه اصول مدیریت و تئوری سازمان برتاریخچه ی مدیریت دانش بیان دقیق تاریخچه پیدایش و نزج مدیریت دانش امکان پذیر نمی باشد.در حقیقت ، مدیریت دانش از نخستین سالهای زندگی بشر وحتی در عصر شکارنیز وجود داشته است وبشر به جمع آوری و انتقال اطلاعات...

پاورپوینت در مورد نوزاد طبیعی

پاورپوینت در مورد نوزاد طبیعی.. پاورپوینت در مورد نوزاد طبیعی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 62 n مقدمه به 28 روز اول پس از تولد دوران نوزادی اطلاق می شود (neonatal period). این دوره زمان بسیار آسیب پذیر برای نوزاد است . به طوری که میزان مرگ ومیر در 24 ساعت اول حیات در بالاترین حد خود قرار دارد و 65دصد مرگهای زیر یک سال را شامل می شود. به دنبال...

دانلود فایل پاورپوینت در مورد مدیریت در کلاس

دانلود فایل پاورپوینت در مورد مدیریت در کلاس .. پاورپوینت در مورد مدیریت در کلاس فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 25 بخشی از متن مدیریت کلاس درس همانند مدیریت سایر موقعیت های اجتماعی مستلزم داشتن مهارت در کارکردهایی چون طراحی، سازمان دهی، رهبری، نظارت، کنترل و ارزشیابی است. توجه به این وظایف و انجام درست آن، کلاس درس و محیط آموزشی را برای دانش آموزان لذت بخش خواهد کرد . ...

تحقیق درباره گزارش کارآموزی خیریه حضرت ابوالفضل ع 15 ص

تحقیق درباره گزارش کارآموزی خیریه حضرت ابوالفضل (ع) 15 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 15 دانشگاه آزاد اسلامی واحدطبس استاد راهنما : جناب آقای غلامزاده محقق : ملیحه تدینی رشته علمی کاربردی حسابداری بهار 85 چشمه سار زلال معنویت زهرای مرضیه (ع) به یگانه مولود کعبه علی (ع) و به پیشگاه با عظمت و ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) که...

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری چیست

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری چیست دسته بندی :پاورپوینت نوع فایل:ppt pptx ( قابلیت ویرایش ) قسمتی از اسلاید پاورپوینت : تعداد اسلاید : 16 صفحه 1 مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ نوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل به سود اوری بیشتر برای سازمان و افزایش رضایت مشتری است . ایجاد ارتباط با تک تک مشتریان ارزشمندازطریق استفاده موثر از اطلاعات...

دانلود فایل پاورپوینت در مورد فکر کردن

دانلود فایل پاورپوینت در مورد فکر کردن. پاورپوینت در مورد فکر کردن فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 36 تفکـر نـرمـال تفکر نرمال عبارت است از جریان معطوف به هدف ، عقاید ، نمادها و تداعی ها که در مواجهه با یک مسئله آغاز شده و به نتیجه ای متکی به واقعیت منتهی می گردد . اختلال روانی : سندرم بالین روانشناختی...

پورپوینت نورو رنگ

پورپوینت نورو رنگ.. پورپوینت نورو رنگ فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 12 ¨ رنگین کمان : اگر پس از باران بلافاصله هوا آفتابی شود نور خورشید به ذره های ریزآب که هنوز در هوا وجود دارند می تابد0ذره های ریزآب هم مثل منشورنور خورشید را تجزیه می کنند و رنگین کمان را به وجود می آورند0معمولا با منشور – لوله ی خودکار بی رنگ وآویز شیشه ای لوستر...

تحقیق درباره گزارش کارآموزی حساب سازان جنوب

تحقیق درباره گزارش کارآموزی حساب سازان جنوب لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 48 گزارش کارآموزی رشته: حسابداری موضوع: بررسی سیستم حسابداری محل کارآموزی: شرکت حسابداری "حساب سازان جنوب" استاد کارآموزی:جناب آقای اسکندری کارآموز: فاطمه ناصری پور 88851053 تابستان 1390 تقدیم به مسافر جاده زندگی… مسافر، به انتظارت خواهم ماند ، تاابد برای همیشه ، زیرا می دانم که بسوی من باز خواهی گشت پس با همه...

دانلود فایل پاورپوینت علوم تجربی چهارم دبستان مبحث : مخلوط ها در زندگی

دانلود فایل پاورپوینت علوم تجربی چهارم دبستان مبحث : مخلوط ها در زندگی .. پاورپوینت علوم تجربی چهارم دبستان مبحث : مخلوط ها در زندگی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 21 پاورپوینت علوم تجربی چهارم دبستان مبحث : مخلوط ها در زندگی ...

پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید

پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر 29 اسلاید دسته بندی :پاورپوینت نوع فایل:ppt pptx ( قابلیت ویرایش ) قسمتی از اسلاید پاورپوینت : تعداد اسلاید : 29 صفحه TQM مدیریت کیفیت فراگیر تعریف با سه کلمه زیر سر و کار داریم : TQM در تجزیه لغت فراگیر: نشان دهنده همه گیر بودن آن است کیفیت: درجه تطابق کالای تولید شده یا خدمت ارایه شده با نیاز مشتری بیان می کند مدیریت: فن –هنر- یا...

تحقیق درباره گزارش کارآموزی بانک اطلاعاتی 43 ص

تحقیق درباره گزارش کارآموزی بانک اطلاعاتی 43 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 43 فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول بانک اطلاعاتی چیست 3 استفاده از سیستم های اطلاعاتی ساده 3 استفاده از بانک اطلاعاتی 3 مزایای استفاده از بانک اطلاعاتی 4 معایب استفاده از بانک اطلاعاتی 5 اجزای تشکیل دهنده بانک اطلاعاتی 5 بانک اطلاعاتی SQL 6 تاریخچه SQL 6 زبان SQL 7 نقش SQL 9...

پاورپوینت نواحی صنعتی مهم ایران

پاورپوینت نواحی صنعتی مهم ایران.. پاورپوینت نواحی صنعتی مهم ایران فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 17 ž کارخانه ها برای تولید به چه نیاز دارند؟ ž هرکارخانه ای برای تولید به مواد اولیه نیاز دارد در کارخانه ها کارگران به ماشین آلات در انها تغییراتی را به وجود می اورندو به این فعالیت صنعت می گویند ...

دانلود فایل پاورپوینت در مورد آزمون عملکرد

دانلود فایل پاورپوینت در مورد آزمون عملکرد .. پاورپوینت در مورد آزمون عملکرد فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 25 مراحل پنجگانه ´ نوشتن هدف یادگیری به شیوه ی عملکرد ´ نوشتن ملاک ها و یا شواهد یادگیری عملکرد ´ نوشتن تکلیف سنجش نوشتن مسأله یا بافت در تکلیف پیش بینی لوازم و تجهیزات احتمالی برای تکلیف نوشتن شیوه ی انجام تکلیف ´ نوشتن راهنمای توصیف...

پاورپوینت درس هفتم: نماز در کوهستان

پاورپوینت درس هفتم: نماز در کوهستان.. پاورپوینت درس هفتم: نماز در کوهستان فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 7 پاورپوینت درس هفتم: نماز در کوهستان ...

دانلود فایل پاورپوینت در مورد متادون

دانلود فایل پاورپوینت در مورد متادون .. پاورپوینت در مورد متادون فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 15 فارماکولوژی 1 ـ آگونیست گیرنده مواپیوییدی است که اثرات ضد درد و سرخوشی و سایر اثرات مواد شبه مرفینی را داراست . 2 ـ به صورت خوراکی مصرف شده و طولانی اثر است . 3 ـ وقتی متادون خورده می شود نیم ساعت بعد اثرش شروع شده و 2 الی 6 ساعت بعد (به طور...

پاورپوینت لزوم تغییر نگرش به نگرش سیستمی در طرح شهاب

پاورپوینت لزوم تغییر نگرش به نگرش سیستمی در طرح شهاب.. پاورپوینت لزوم تغییر نگرش به نگرش سیستمی در طرح شهاب فرمت فایل:پاورپوینت تعداد اسلاید: 34 بخشی از متن ü امروزه یکی از مشکلات و مسائل پیش روی کشورهای توسعه نیافته و جهان سوم نبود خلاقیت و ابتکار در بین افراد آن جامعه می باشد . ü یکی از راه کارهایی که کشورهایی توسعه یافته امروزی انجام...

دانلود فایل پاورپوینت در مورد درس سوم : ما به مسجد می رویم

دانلود فایل پاورپوینت در مورد درس سوم : ما به مسجد می رویم .. پاورپوینت در مورد درس سوم : ما به مسجد می رویم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 10 پاورپوینت در مورد درس سوم : ما به مسجد می رویم ...

پاورپوینت نکات جالب قرآن

پاورپوینت نکات جالب قرآن.. پاورپوینت نکات جالب قرآن فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 48 بخشی از متن تکرار آیات در قرآن آیاتی که دقیقا مثل هم آمده اند . آیاتی که اول آنها شبیه به هم است . آیاتی که آخر آنها مثل هم است . þ اثبات این نکته که قرآن گفته های یک انسان نیست . þ روشن شدن ضرورت آموختن زبان عربی و خواندن...

تحقیق درباره گزارش کارآموزی واحد اسید استیک 35 ص

تحقیق درباره گزارش کارآموزی واحد اسید استیک 35 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 33 دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گزارش کار کار آموزی واحد اسید استیک موضوع : شرح مختصر پروسس اسید استیک دانشجو: حامد هادیان 81037286 واحد اسید استیک یکی از واحدهای شیمیایی ، پتروشیمی اراک می باشد. که ابتدا از ترکیب های گاز اتیلن با اکسیژن د رمجاورت کاتالیست کلرید...

ترجمه مقاله Herd Behavior in emerging equity markets: Evidence from Vietnam

ترجمه مقاله Herd Behavior in emerging equity markets: Evidence from Vietnam ...

دانلود فایل پاورپوینت علوم چهارم دبستان مبحث : گوناگونی گیاهی

دانلود فایل پاورپوینت علوم چهارم دبستان مبحث : گوناگونی گیاهی .. پاورپوینت علوم چهارم دبستان مبحث : گوناگونی گیاهی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 8 پاورپوینت علوم چهارم دبستان مبحث : گوناگونی گیاهی ...

پاورپوینت نظریه اریک اریکسون

پاورپوینت نظریه اریک اریکسون.. پاورپوینت نظریه اریک اریکسون فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 19 برخلاف پیاژه که بر رشد شناختی تأکید دارد , اریکسون بر ابعاد عاطفی و اجتماعی رشد تکیه میکند . شاید بتوان نظریه ی پیاژه در رشد شناختی و نظریه ی اریکسون در رشد عاطفی و اجتماعی را مکمل یکدیگر دانست , زیرا هریک از آن ها یک جنبه ی مهم از ابعاد روان شناسی را مورد دقت و...

تحقیق درباره گزارش کارآموزی مراحل داشت و برداشت گندم آفات بیماری‌ها و علف های هرز 27 ص

تحقیق درباره گزارش کارآموزی مراحل داشت و برداشت گندم (آفات، بیماری‌ها و علف های هرز 27 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 27 گــزارش کــارآمــوزی واحد گرگان مهندسی کشاورزی ـ زراعت و اصلاح نباتات مکان: گمیشان، مرکز خدمات کشاورزی گمیشان موضوع: مراحل داشت و برداشت گندم (آفات، بیماریها، علفهای هرز و ) استاد کارآموزی: مهندس علیرضا نوری تهیه کننده: پرویز قرنجیک ترم: هفتم سال:...

دانلود فایل پاورپوینت نظریه گشتالت درمانی

دانلود فایل پاورپوینت نظریه گشتالت درمانی .. پاورپوینت نظریه گشتالت درمانی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 25 تعریف : گشتالت نام یک مکتب درروانشناسی و نام گروهی کوچک از روانشناسان آلمانی پیرو این مکتب در قرن بیستم است که نظریات ورتهایمررا مبنای کار خود درزمینه بررسی یادگیری قرار دادند . لغت گشتالت به معناى شکل (Form) و شمائل یا صورت ...

پاورپوینت نشانه ش

پاورپوینت نشانه ش.. پاورپوینت نشانه ش فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 5 پاورپوینت نشانه ش ...

تحقیق درباره گزارش کارآموزی کنجاله ـ خط تولید حلوا شکری 14 ص

تحقیق درباره گزارش کارآموزی کنجاله ـ خط تولید حلوا شکری 14 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 11 گــزارش کــارآمــوزی واحد گرگان کاردانی صنایع شیمیایی مکان: مشهد ـ شهرک صنعتی حلوا شکری سیمرغ موضوع: کنجاله ـ خط تولید حلوا شکری استاد کارآموزی: آقای مهندس جلیلیان تهیه کننده: علی نظری ترم: 5 سال: 1385 کنجاله خط تولید حلوا شامل 50درصد کنجد و 50درصد...

تحقیق در مورد کامپوزیت ها و کاربرد آنها 25 ص

تحقیق در مورد کامپوزیت ها و کاربرد آنها 25 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی :وورد نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه : 23 صفحه قسمتی از متن .doc : موضوع تحقیق : کامپوزیت ها و کاربرد آنها فهرست مطالب عنوان صفحه کامپوزیت چیست؟ 2 کامپوزیتها یا چندسازههای مصنوعی 3 برتری ها و کاستی های نانو کامپوزیت...

دانلود فایل پاورپوینت آموزش فن گزارش نویسی

دانلود فایل پاورپوینت آموزش فن گزارش نویسی .. پاورپوینت آموزش فن گزارش نویسی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 24 تعریف گزارش نویسی : گزارش نویسی یعنی نوشتن اخبار، اطلاعات، رویدادها و دلایل وتجزیه و تحلیل آن ها به شکل روشن وکوتاه با رعایت دو اصل مهم ساده نویسی و درست نویسی . نکته: گزارش باید به گونه ای تهیه شود که هدف مورد نظر را در کوتاه ترین زمان...

پاورپوینت فارسی اول دبستان نشانه24

پاورپوینت فارسی اول دبستان نشانه24.. پاورپوینت فارسی اول دبستان نشانه24 فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 20 پاورپوینت فارسی اول دبستان نشانه24 ...

پاورپوینت درس چهارم : یک نماز و ده رکوع

پاورپوینت درس چهارم : یک نماز و ده رکوع پاورپوینت درس چهارم : یک نماز و ده رکوع فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 6 نماز آیات نماز آیات نمازی است که در اوقات خاصی خوانده می شود و با بقیه نمازها تفاوت دارد . نماز آیات 2 رکعت است و جمعاً 10 رکوع دارد. به دو روش می توان آن را خواند . آیات یعنی نشانه...

تحقیق درباره گزارش کارآموزی رنگ کارخانه رنگ پودی سمند آرا 69 ص

تحقیق درباره گزارش کارآموزی رنگ کارخانه رنگ پودی سمند آرا 69 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 65 بسم ا الرحمن الرحیم گزارش کارآموزی رنگ واحد تهران مرکزی دانشکده علوم گروه شیمی مکان : کارخانه رنگ پودی سمند آرا موضوع : رنگ و رزین استاد کارآموزی : سرکار خانم دکتر اوتادی تهیه کننده : سید محمد موسوی ترم 8 سال 86 مقدمه...

تحقیق درباره گزارش کارآموزی اداره کل امور فنی و تجهیزات شرکت فرودگاههای کشور

تحقیق درباره گزارش کارآموزی اداره کل امور فنی و تجهیزات شرکت فرودگاههای کشور لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 44 گزارش کارآموزی : اداره کل امور فنی و تجهیزات شرکت فرودگاههای کشور باسمه تعالی سپاسگذاری با نهایت سپاس از خداوند متعال که مرا در تمام مراحل زندگی و به خصوص در این مرحله از زندگی که مرا یاری کرده تا بتوانم دوران تحصیلی خود را در مقطع...

دانلود پاورپوینت یادگیری مشاهده ای

دانلود پاورپوینت یادگیری مشاهده ای پاورپوینت یادگیری مشاهده ای فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 46 ادوارد ثرندایک : یک گربه را در جعبه ی معما و گربه ی دیگری را در قفس مجاور آن قرار داد.گربه ی داخل جعبه ی معما قبلا آموخته بود که چگونه خود را آزاد سازد.گربه ی دوم باید این گربه را مشاهده می کرد تا از آن طریق پاسخ گریز را یاد بگیرد. اما...

پاورپوینت در مورد نسبت طلایی

پاورپوینت در مورد نسبت طلایی.. پاورپوینت در مورد نسبت طلایی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 19 بخشی از متن در اندازه های مربوط به گیاهان در طبیعت ودر ساخته های دست بشر، نسبت های مختلفی وجود دارد اما در میان این نسبت ها یک نسبت اهمیت فراوانی دارد که به آن نسبت طلایی می گویند . این نسبت تقریباً مساوی 1/6 است. شکل هایی که در آنها نسبت...

دانلود فایل پاورپوینت در مورد کودک استثنائی

دانلود فایل پاورپوینت در مورد کودک استثنائی .. پاورپوینت در مورد کودک استثنائی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 29 توزیع فراوانی کودکان استثنائی : ناتوانی تکلمی %2 ناسازگاران اجتماعی % 2 عقب ماندگان ذهنی %5/2 -2 نابغه % 2 نابینا و نیمه بینا %2/0 ناشوا و سخت...

دانلود پاورپوینت در مورد هوش هیجانی EQ

دانلود پاورپوینت در مورد هوش هیجانی (EQ) پاورپوینت در مورد هوش هیجانی (EQ) فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 27 بخشی از متن امروزه شاهد دگرگونی های عمیقی در محتوای تفکر مدیریت و روشهای به کارگیری از آن درفعالیت سازمانها هستیم. در این شرایط تلاش برای بهبو د و توسعة ظرفیتها و توانمندیهای مدیران وکارکنان امری اجتناب ناپذیر است. در حقیقت کشف استعدادها و نیروهای خارق العاده نهفته در منابع انسانی و...

پاورپوینت مهارت حل مساله و تصمیم گیری

پاورپوینت مهارت حل مساله و تصمیم گیری.. پاورپوینت مهارت حل مساله و تصمیم گیری فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 57 اهداف آموزش .1 یادگیری مراحل اساسی حل مسئله .2 بدست آوردن راه حل برای مشکلات سخت و معماهای زندگی .3 حل تعارض ها .4 یادگیری مراحل تصمیم گیری .5 انجام تصمیم گیری های سخت .6 تصمیم گیری در مورد موضوعات مهم زندگی ...

دانلود فایل پاورپوینت در مورد درس نهم : کودک شجاع

دانلود فایل پاورپوینت در مورد درس نهم : کودک شجاع .. پاورپوینت در مورد درس نهم : کودک شجاع فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 4 پاورپوینت در مورد درس نهم : کودک شجاع ...

پاورپوینت علوم درس دوم مواد اطراف ما 1

پاورپوینت علوم درس دوم مواد اطراف ما (1) .. پاورپوینت علوم درس دوم مواد اطراف ما (1 ) فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 31 به اطراف خود نگاه کنید مواد به چه حالت هایی وجود دارد ؟ قبلا در مورد حالت مواد چه چیز هایی یاد گرفته اید ؟ ...

دانلود پاورپوینت بررسی رابطه بین هوش هیجانی و استرس شغلی کارکنان

دانلود پاورپوینت بررسی رابطه بین هوش هیجانی و استرس شغلی کارکنان پاورپوینت بررسی رابطه بین هوش هیجانی و استرس شغلی کارکنان فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 56 n مقدمه امروزه در محافل علمی، کمتر کسی است که پی به ارزش و اهمیت هوش هیجانی در امور مختلف نبرده باشد. یکی از زمینه هایی که هوش هیجانی می تواند نقش مؤثری ایفا نماید محیط کار...

تحقیق در مورد نقشه کشی صنعتی در محیط Drawing

تحقیق در مورد نقشه کشی صنعتی در محیط Drawing لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی :وورد نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه : 32 صفحه قسمتی از متن .doc : بخش ششم نقشه کشی صنعتی در محیط Drawing اهداف این فصل در تمرین عملی این فصل چگونگی تهیه نقشه های دو بعدی از تنادهای مختلف یک قطعه را تجربه خواهید کرد....

دانلود فایل پاورپوینت در مورد کنترل خشم

دانلود فایل پاورپوینت در مورد کنترل خشم .. پاورپوینت در مورد کنترل خشم فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 38 خشم چیست؟ خشم احساسی است که به صورت جسمانی و هیجانی ابراز می شود. خشم واکنش طبیعی ارگانیسم به شرایطی است که فرد دچار ناکامی می شود. این احساس می تواند از یک احساس خفیف و نا خوشایند شروع شده و تا یک احساس شدید عصبانیت را در بر گیرد . ...

ترجمه مقاله Does foreign direct investment crowd in or crowd out private domestic investment in China The effect of entry mode

ترجمه مقاله Does foreign direct investment crowd in or crowd out private domestic investment in China? The effect of entry mode ...

تحقیق درباره گزارش کار آموزیپتروشیمی خوارزمی ابزار دقیق 62ص

تحقیق درباره گزارش کار آموزیپتروشیمی خوارزمی ابزار دقیق 62ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 65 واحد دانشگاهی ماهشهر دانشکده: فنی مهندسی گروه : برق -الکترونیک مکان کارآموزی پتروشیمی خوارزمی موضوع کارآموزی ابزار دقیق استاد کارآموزی مهندس کتیرایی تهیه کننده فرناز فدامین ترم : نیم سال دوم سال تحصیلی : 86-85 مقدمه : ابزار دقیق : وسایل اندازه...

پاورپوینت در مورد درس 8 : آسمان در شب منظومه شمسی

پاورپوینت در مورد درس 8 : آسمان در شب منظومه شمسی.. پاورپوینت در مورد درس 8 : آسمان در شب منظومه شمسی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 12 پاورپوینت در مورد درس 8 : آسمان در شب منظومه شمسی ...

  • محسن سقایی